ŘEDITELKA ŠKOLY
Mgr. Helena FENCLOVÁ
+420 378 027 040
+420 724 093 936
fenclovahe@zsujezd.plzen-edu.cz
ZÁSTUPKYNĚ ŘEDITELKY
Mgr. Ilona PLESKAČOVÁ
+420 378 027 047
pleskacovail@zsujezd.plzen-edu.cz
Fax: +420 378 027 043
skola@zsujezd.plzen-edu.cz
Pro školu zajišťuje obědy 22. ŽŠ v Doubravce. Veškeré potřebné informace Vám podá pí Hanzlíková - vedoucí školní jídelny 22. ZŠ., tel: 378 028 751.
V případě potřeby je možné pro vaše dítě zajistit obědy pro bezlepkovou dietu.
Složenkou na poště
- č. ú. 1023007015/5500,
- variabilní symbol přidělen - neznáte-li ho, pište jméno dítěte, ne rodné číslo
Na pokladně Reifeinsen banky
- č. ú. 1023007015/5500,
- jako variabilní symbol uvádějte identifikační číslo dítěte - strávníka, neznáte-li ho, pište jméno dítěte, neuvádějte rodné číslo!
Inkasem
- č. ú. 1023007015/5500,
- čísla účtů jsou uvedena na přihláškách ke stravování,
- potvrzení o povolení k inkasu doneste spolu s přihláškou do kanceláře školní jídelny
- přihlášky si vyzvedněte v kanceláři ŠJ nebo jsou k dispozici na našich stránkách
- variabilní symbol je přidělen každému strávníkovi po jeho zapsání do databáze
Obědy přihlašujte na 22. ZŠ, u vedoucí školní jídelny - paní Hanzlíková
tel. číslo 378 028 751.
Odhlásit můžete ještě týž den do 8.00 hodin ráno na telefonních číslech 378 028 751, 604 412 227 nebo e-mailem: hanzlikovazd@zs22.plzen-edu.cz.
Ve školní jídelně je možné volit ze dvou druhů jídel.
Volbu je možné provést minimálně 3 dny před výdejem. Odhlášku lze provést nejpozději do 14hod na den následující (jen v pracovní dny). Od 20. v měsíci předchozím najdete na stránkách www.strava.cz jídelníček na měsíc následující a zde si můžete navolit stravu. Po zaplacení obědů jsou automaticky přihlášeny obědy č.1, chcete-li oběd č.2, provedete změnu na výše popsaných stránkách.
Každý strávník obdrží lísteček s přihlašovacími údaji, který obsahuje
internetové stránky: www.strava.cz
č. jídelny : 0387
Uživatelské jméno:
Heslo:
Po prvotním přihlášení si můžete kdykoliv uživatelské jméno, heslo nebo e-mail změnit v sekci nastavení.
Dojde–li ke ztrátě přihlašovacích údajů zavolejte nebo napište e-mail do kanceláře 22. ŠJ.
adresa: www.strava.cz,
zadáte číslo zařízení : 0387,
uživatelské jméno a heslo
Údaje si můžete na stránkách uložit pro další přihlášení.
Na horní liště vlevo klikněte na tlačítko objednávky, rozbalí se aktuální jídelníček.
Zaškrtnuté políčko vlevo značí jídlo, které je objednáno. Změnu provedete kliknutím na čtvereček u jídla, které chcete objednat.
Změny nezapomeňte uložit potvrzením položky odeslat.
Ze systému se odhlaste potvrzením položky odhlásit se.
Další pokyny, podrobnosti a návody naleznete na www.strava.cz. Aktualizace údajů na internetu se provádí pravidelně denně v pracovní dny ve 14:00hod. Objednávky na daný den se uzavírají s předstihem tří stravovacích dnů. Svačin, které se na stránkách zobrazují platí jen pro 22.ZŠ.
Dotazy můžete zasílat na e-mailovou adresu hanzlikovazd@zs22.plzen-edu.cz, nebo volat na telefonní číslo 378 028 751, 604412227
1. kat. 7-10 let 32,- Kč x 21 dní = 672,-Kč
2. kat. 11-14 let 35,- Kč x 21 dní = 735,- Kč
Číslo účtu je : 1023007015/5500
Jako VARIABILNÍ SYMBOL uvádějte IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO DÍTĚTE – STRÁVNÍKA nebo JEHO JMÉNO, neuvádějte rodné číslo!
PLATBU UHRAĎTE PROSÍM NEJPOZDĚJI DO 31.ŘÍJNA. STRÁVNÍK, KTERÝ NEMÁ PRVNÍ DEN V MĚSÍCI ZAPLACENÉ OBĚDY NEMÁ NÁROK NA OBĚD.
POKUD ZAPLATÍTE OBĚDY OPOŽDĚNĚ, PŘINESTE DO KANCELÁŘE ŠJ POTVRZENÍ O ZAPLACENÍ
Pokud máte nějaké odhlášky obědů z minulého měsíce, zavolejte do kanceláře ŠJ a domluvíte se s paní Hanzlíkovou na částce, kterou je potřeba doplatit na další měsíc. Veškeré přeplatky se vrací na konci školního roku na účet nebo hotově v kanceláři ŠJ.
1. kat. 7-10 let 32,- Kč x 20 dní = 640,-Kč
2. kat. 11-14 let 35,- Kč x 20 dní = 700,- Kč
Číslo účtu je : 1023007015/5500
Jako VARIABILNÍ SYMBOL uvádějte IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO DÍTĚTE – STRÁVNÍKA nebo JEHO JMÉNO, neuvádějte rodné číslo!
PLATBU UHRAĎTE PROSÍM NEJPOZDĚJI DO 30. ZÁŘÍ. STRÁVNÍK, KTERÝ NEMÁ PRVNÍ DEN V MĚSÍCI ZAPLACENÉ OBĚDY NEMÁ NÁROK NA OBĚD.
POKUD ZAPLATÍTE OBĚDY OPOŽDĚNĚ, PŘINESTE DO KANCELÁŘE ŠJ POTVRZENÍ O ZAPLACENÍ
Pokud máte nějaké odhlášky obědů z minulého měsíce, zavolejte do kanceláře ŠJ a domluvíte se s paní Hanzlíkovou na částce, kterou je potřeba doplatit na další měsíc. Veškeré přeplatky se vrací na konci školního roku na účet nebo hotově v kanceláři ŠJ.